fbpx

System BackOffice to system wspierający sprzedaż i umożliwiający zdalne monitorowanie stanu technicznego stacji ładowania samochodów elektrycznych oraz monitorowanie zużycia energii i przeprowadzonych transakcji. Obecnie system ten obsługuje ponad 5000 stacji Ecotap i innych producentów w Europie.

Właścicielowi stacji ECOTAP lub KEBA system Back Office umożliwia kontrolę nad swoją siecią ładowarek, autoryzowanie dostępu, na bieżąco przekazuje informacje o lokalizacji stacji, jej statusie (wolna czy zajęta), ilości pobranej energii, kwotach należności. Pozwala także na zdalny dostęp do stacji w przypadku awarii w celu diagnostyki.

Właściciel stacji posiadający karty RFID zarejestrowane na w systemie Ecotap może z ich użyciem ładować dowolne pojazdy na swojej stacji bezpłatnie. Może także korzystać ze wszystkich innych stacji Ecotap w Europie, oraz ze stacji, które należą do tej samej platformy roamingowej co Ecotap. Może także udostępniać te karty swoim klientom na dowolnych zasadach (płatnie lub bezpłatnie). Natychmiast po zakończeniu danego ładowania ma bezpośredni wgląd w ilość zużytej energii.

Właścicielowi stacji ładowania system BackOffice umożliwia kontrolę nad swoją siecią ładowarek w czasie rzeczywistym – system na bieżąco przekazuje informacje o lokalizacji stacji, jej statusie (wolna czy zajęta), wskazuje które karty są wykorzystywane, do kogo należą, jakie są ilości pobranej energii, jakie są kwoty należności. Pozwala zdalnie wykonać takie czynności jak reset urządzenia, rozpoczęcie lub zakończenie ładowania, blokowanie i odblokowanie gniazda  ładowania, podgląd statusu. Przy współpracy z producentem zdalnie ustawiane są również parametry ładowania i parametry stacji, ustawienia maksymalnej mocy ładowania, a producent ma zdalny dostęp do stacji w przypadku awarii w celu szybkiej diagnostyki, lub wgrania aktualizacji oprogramowania.

Korzystanie z usługi BackOffice daje właścicielowi stacji rówież dostęp do statystyk ładowania, zajętości, długości i kosztów transakcji, umożliwia ustawianie cennika ładowania. Zapewnia także stałą i bezpośrednią łączność z serwisem w razie jakichkolwiek pytań czy awarii.

Dodatkową opcją jest dostosowanie wyglądu graficznego systemu BackOffice do użytkownika – wykonanie nakładki personalizującej.

Link http://evgroup.pl/product/usluga-dostepu-do-systemu-backoffice/


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *